Ski inn ski out i dag. Gikk ut av kjellerdøra og rett opp til Memorehaugen 740moh. Sklei helt nedigjen til døra :) Ble ca 500 høydemeter.
Ny rute strakest mulig mot Memorehaugen gjennom det nye hogstfeltet i Melkeskår. Eneste som var kjedelig var 10 meter med tett granskog over hogstfeltet føre jeg kom ut på de åpne myrene mot Memorehaugen.
Gøy å skli ned med så mye snø. Mange klumper og dumper og småhopp. Utrolig raskt føre
med 10 - 15 cm knusktørr pudder fra bunn til topp.

Øvre Granvin fra Memorehaugen

Ski in ski out :)

Fint å skli i det åpne hogstfeltet